We zitten volop in de lente. We worden omringd door de kleuren van de natuur. Tijd om naar buiten te gaan (als je dat nog niet deed). Ervaar je een drempel? Laat mij je helpen die te trotseren.
We gaan in een groepje naar buiten en combineren een mooie wandeling door Meinerswijk, Immerloo Park of Park Lingezegen met oefeningen die je meer aanwezig laten zijn in het hier en nu. De oefeningen zijn geschikt voor iedereen en wil je iets overslaan, geniet dan vooral vanaf de zijlijn lekker mee van het buiten zijn. Denk aan:
- ademhalingsoefeningen
- lichte yoga
- mindfulness
Dit is een moment voor jou, om op te laden en je parasympathische zenuwstelsel* te activeren.
Geef je vooral op voor deze kosteloze sessie waarin de nadruk ligt op samen naar buiten gaan, beweging, ontspanning en plezier.
Heb je na deze sessie de smaak te pakken: misschien is de 5-weekse Mindful Walk cursus dan ook wat voor jou.
Data:
- Woensdag 6 mei van 15:00-16:00 in Park Lingezegen
- Vrijdag 8 mei van 09:30-10:30 in Immerloo Park
- Woensdag 13 mei van 19:00-20:00 in Meinerswijk
Zie ik je binnenkort?
*dit is het onderdeel van je autonome zenuwstelsel dat zorgt voor rust en ontspanning; je hartslag en bloeddruk worden verlaagd, spieren ontspannen en je lichaam herstelt




